Trött

Riktigt trött idag. Tur att det är fredag så man har en hel helg att vila upp sig på. Ikväll blir det tacos och en flaska rött. Tycker att jag är värd det efter denna veckan på jobbet.
Hoppas verkligen det blir fint väder i helgen så det kan bli mycket motion ute. Har varit dåligt med det den senaste tiden eftersom vädret varit sådär och jag har jobbat massor. Men nu har jag snart hur mycket tid som helst över till att vara ute.

Den där känslan som finns i kroppen som gör mig sådär glad försvinner absolut inte. En helt underbar känsla som är super bra och ha just nu. Så fort humöret blir i bott över något så är det bara att skicka ett sms och humöret är på topp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0