Takida

Imorgon blir det Takida i örebro med underbara Louise. Först jobbar jag till ett och sen skulle hon hämta mig vid två. Då åker vi till marieberg och systemet för att sedan åka till min bror. Där blir det lite kalas innan Takida. Sen får vi se vad som händer efter det. Utgång i Örebro kanske???

Har varit en riktig skitdag på jobbet idag. Har haft ett humör som varit i bott. Sen blir det ju inte bättre när saker krånglar heller. Då är det tur man har bra arbetskamrater annars hade jag nog fått ett riktigt utbrott.

Sen va det ju det där med mina tankar med. Dom gör mig helt tokig. Kan nog va lite därför mitt humör är sjukt dåligt och att allt bara blir fel när jag ska göra något. Borde släppa alla tankar och koncentrera mig på det jag ska göra. Men hur ska man klara av det när den man tänker på hör av sig hela tiden? Menar inte att jag inte vill att personen ska göra det för blir ju faktiskt super glad av det.

Ne nu blir det sängen. Ska sova tidigt idag så att jag är super pigg imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0