Sjukling

Ja då fick man va hemma från jobbet idag då. Ont i huvudet och halsen. Näsan är helt täppt så ögonen bara rinner.

Ibland inser man vilka ens riktiga vänner är. Har en som alltid finns där och hon är helt underbar. Spelar ingen roll hur osams vi är ibland så finns hon alltid där. Hon står verkligen ut med mig när jag tjatar om massa saker och hon gillar mig för den jag är. Hon är verkligen som min bättre hälft å är underbart att ha henne. Sen att någon tycker att vi typ sitter ihop med gör det ju ännu bättre.

Att en person aldrig kan låta en vara. Tur att jag absolut inte bryr mig längre hur mycket du än vill förstöra. För du är så borta i mitt liv som man kan vara.

Tur att man kan få bli glad och helt varm i kroppen genom att få ett helt underbart sms av en person. Känslan som blir i kroppen då är så underbar.

Inte långt kvar till 1juni nu då jag äntligen flyttar in helt i min lägenhet. Kommer bli så underbart att få den. Den är så fin med tapeterna och så. Tror det kommer bli toppen när allt väl är klart och jag äntligen får bo själv och göra vad jag vill igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0