Lycklig!!!

Då va man på Takida i torsdags och det va helt underbart. Så sjukt bra va dom. Sen är det ju alltid kul att ha sett ett band. Men detta va verkligen över förväntan. Detta kommer jag leva på länge. Tur det inte ens är 3månader kvar tills man får se dom igen. Sen va jag och Louise ute efteråt på Ritz. Då va det en tjej som va född 94 och mycket yngre än mig, hon sa till mig att jag såg ut som att jag va i hennes brors ålder å han va typ 50. Så är bara att tacka och ta emot då. Så nu blir det inga mer utgångar. Får börja dejta på bingohallen nu.

Humöret är på topp idag och jag är bara super glad. Fint väder ute och allt. Sen kanske det finns någon, några som gör att man blir sådär glad. Är så härligt å ha dom personerna i ens liv för allt blir så mycket lättare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0