Krångel

Just nu krånglar precis allt. Lägenheten krågnlar med precis allt. Flyttat inflyttningsdatum 2månader och tapeterna jag blivit lovad har nu utgått ur sortimentet. Så idag blir det att åka dit och se vad dom säger om dom kan måla istället lr om jag måste välja en helt ny tapet igen.

Sjukt mycket tankar i huvudet just nu. Vet inte vad jag ska tro om allt. Kärlek är verkligen något jag lagt ner helt nu. Lr jag försöker lägga ner det. Men när någon gör en sådär jätte glad och varm i kroppen är det inte lätt. Även om man vet att det aldrig kan bli något och att det borde vara fel då. Tänk om man bara kunde styra den där känslan man har i kroppen så den bara kunde försvinna. Vad mycket lättare mitt liv skulle vara då.

Skönt med kort vecka på jobbet nu. Kan man behöva ibland så man får vil lite extra. Ska ju även på takida på torsdag. Så kommer bli super kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0