Helgen

Denna helgen började med att jag jobbade i lördags, efter det blev det tåget upp till Örebro för massa mys. Att man kan få så mycket kärlek från barn, självklart från deras förälder med. Dom får en verkligen att känna sig älskad. Men nu är jag hemma och är mer död än levande. Har en förkylning som aldrig vill ge sig. Blir tokig på den för den verkar bara bli värre å värre.
Idag när jag kom hem hade mamma gjort 3-rätters. Riktigt gott var det. Skönt när hon vill skämma bort oss lite.

Fy vad dessa känslor gör mig helt tokig. Vet inte vad jag ska tro om detta ibland. Å sen vänder allt och jag är helt säker på vad jag tycker känns bäst. Måste tro på dig men ibland blir jag tveksam när allt är som det är. Men ändå vet jag att jag borde lita på dig och i slutändan så gör jag ju alltid det. När en person får en att må så himla bra ska man nog bara flyta med och lyssna på vad hjärtat säger. Så bara bita ihop och gilla läget just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0