...

Bara och inse att det är jätte längesen jag skrev något här. Hänt massa saker i livet sen jag skrev här. Som att jag har flytatat hem till mamma och pappa igen i väntan på att min lägenhet som renoveras ska bli klar. Så lever livet som den lyckliga singeln och älskar det :)
Har vänner som tjatat på mig att jag ska skriva här så får väll börja igen nu när jag har massa tid över till det.

Igår var jag med min undrabara Marie ute på krogen och hade så sjukt roligt :). Tror vi behövde en kväll bara hon och jag. Men problemet är väll att jag sovit hela dagen idag för har varit helt död... 

Ibland gör man vissa val i livet som förändrar mycket för en själv och även för andra. Då får man även inse att det kan bli kaos ett tag. Men någon gång ska väll allt bli som vanligt igen även om jag är riktigt förvirrad nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0