Vrida runt

Sitter hemma själv för Rikard jobbar fortfarande. Men han slutar nio trodde han så då får jag äntligen träffa han.
Har surat länge för hittar inte några kläder men idag så gjorde veromoda mig glad när jag kunde gå därifrån med 5plagg i kassen :).
På lördag blir det olstorp för är ju midsommardagen och självklart scotts där :). Då har jag bestämt mig för att bli mitt gamla jag igen som inte är så tyst om jag inte vill vara det. För orkar inte stå där och le mot folk jag inte alls gillar. Ska nu få ur mig allt det. Kommer du även gående utan bh med linne så vårtorna syns ska jag nog allt ta och vrida om dom ordentligt så kanske du har på dig bh i framtiden!!! Är även trött på er som inte bryr ett dugg om att ni gör saker som sårar andra. Är inte bara mig ni kanske sårar och det har jag fått nog av nu. Så nu ska ni få veta vad jag tycker och tänker. Vill ni inte veta det så håll er borta från någon av dom jag är där med annars.

Ne fy nu längtar jag massa till lördag ska ha så himla kul för det hade jag förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0