Seg

Känner mig riktigt seg idag efter jobbet. Har handlat lite godis till helgen mums. Får nog tjuvta någon sen när jag kollar sveriges värsta bilförare i min ensamhet. Rikard jobbar till tio idag känns som döden vill ha hem han nu!!!
Har sovit så sjukt dåligt inatt eftersom jag å Rikard har delat på en liten madrass för att katten kissade i sängen igår. Men nu e det borta så ska bli underbart med en natt i sängen igen.

Imorgon drar vi äntligen igen ska bli så skönt att göra något annat än att va hemma. Är ju underbart att bara bo på hotell ingen som behöver fundera på varför den andra inte börjar med maten lr så. En helg med bara Rikard och mig.

Älskar Maries katt just nu med för att hon ätit upp maries bullar med. Skönt att inte det bara är min katt som gör massa saker. Är även Marie som tjatar på mig att jag ska skriva så får lyssna på henne för hon hotar med piskan annars och det vill jag inte vara med om.

Imorgon blir det lite jobb innan vi drar e mysigt att träffa alla barn lite. Sen är det bra med pengarna sen med :)

Ne nu ska jag inte skriva mer ska göra lite nytta och packa.

Tjohej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du skriver, :) Kommer med min piska annars :)

2011-02-17 @ 20:02:10
URL: http://mariesesliv.blogg.se/
Postat av: My

Jag tycker också det är bra att du tjatar lite på henne marie=)

2011-02-18 @ 14:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0