Latmask

Verkar som jag varit en latmask länge nu för har inte skrivit på en evighet. Har hänt en hel del sen dess. Har förlovat mig bland annat å så. Nu i helgen blir det jönköping med älsklingen tur vi har föräldrar som tar hand om både hus och djur åt oss. E skönt när man vet att det inte står tomt när man är borta.

Är nu vikarie massa på olika förskolor å tycker det är super kul. Saknar självklart daloc med trivdes super bra där med. Har ju varit på Daloc i tre månader nu men tyvär blev det inte mer. Blir ju så när man är vikarie för någon.

Nästa fredag ska äntligen min Marie sova hos mig längtar massa!! synd att inte My kunde komma hem då med men är ju så när man pluggar och bor långt bort:(. Är ju så att han jag lever med ska åka ifrån mig i några dagar då å ut å ha det roligt med jobbet. Tycker det är jätte fuskigt!!!

Ne nu tar latmasken över igen så orkar inte skriva mer nu får det bli en dusch snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0