Mysigt

Igår va jag hos min lilla hova tjej och myste. Va så skönt att bara få prata å våran stund på pizzan den e underbar. Tur inte alla hör vad vi säger när vi sitter där.

Idag har jag varit och plockat svamp med mamma och pappa igen. Så skönt i skogen och idag va det ett sånt toppen väder med. Sitter hemma hos dom nu med och väntar på att jag ska bli bjuden på mat. Rikard ska med få när han kommer från jobbet för han jobbar ju till åtta tyvär=(.

På fredag blir det mys för då blir det skövde med marie och gå i affärer ska bli toppen kul. Hon ska följa med och kolla på huset efter=)

Ne nu ska ja gå och kolla om maten är klar för börjar lukta riktigt gott nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0