KOM HEM!!!!

My, kom hem för jag längtar efter dig
Kom innan hösten är slut, lilla my
åskan har gått, och om kvällen blir det mörkt
Stjärnorna syns nu på himlen igen

Idag ska det bli lite bakning här hemma. För imorgon blir det tupperware party.
Pratade även med min Marie förut och hon gjorde mig super glad för hon berättade att hon tänkte komma och hälsa på mig nästa vecka =). Blir så glad när hon vill umgås. Även My har tänkt att komma hem snart så då får jag träffa henne. För hon ska få hem och gosa med bebis med för hennes syster ska ju ha barn när som helst.

Rikard jobbar eftermidag och lördag gillar inte alls när han gör det för hinner inte umgås lika mycket alls då. Men han tycker nog det e smidigt för att maten alltid e klar när han kommer hem å det finns även matlåda.

Ne nu blir det bakning så man har lite bröd oh fika.

Tjoflöjt





Kommentarer
Postat av: My

LOVE! hoppas så att det blir en bebis imorgon eller torsdag så jag kan beställa en biljett hem:) håll tummarna vettja!

2010-09-14 @ 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0