Glad...

Idag känner jag mig riktigt glad. Va första dagen på praktiken och jag trivdes som fisken i vattnet. Både personal och barn va underbara. Härligt att få jobba lite igen behövde det kände jag. Va så trött på att inte ha något att göra. Kan ju bara hoppas att det fortsätter nu!

Tränade innebandy igår för första gången på 4 år typ. Va riktigt kul det med. Har saknat innebandyn massa och så skönt att få röra på sig med. Men känns i kroppen idag ska ni veta. Fast detta är verkligen något jag ska fortsätta med nu.

Sitter och väntar på att Rikard ska komma hem saknar han massa och blir så ensamt när vi knappt ses något denna veckan eftersom jag cyklar vid 6 på morgonen och han slutar 20.00 på kvällen och är inte hemma förens 21 ungefär :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0