Blir inte bättre med tiden

Det blir inte bättre med tiden. Allt blir bara sämre för varje dag som går. Nu är jag så sjukt trött på detta. Varför vill man förstöra för någon man bryr sig om. Lr bryr ni er verkligen? Börjar tvivla på er. Men till slut får ni som ni vill. Jag kan vara stark men till slut kan folk verkligen bryta ner mig. Ni förstår nog inte att det bara är mig ni sårar. Är även den jag älskar så sjukt mycket.

Tur mannen är förstående men tyvär hjälper det snart inte längre. För jag får nog och min ork tar slut. Det tar slut på mig orkar inget snart om detta fortsätter.

Kära My och Marie tur ni finns och bryr er. Ni får mig att kämpa en liten stund till med detta. Ni ser hur lyckliga jag och rikard är så skönt att ni bryr er och finns där nu när allt är så jobbigt.

På onsdag börjar min praktik ska bli så skönt att få tänka på annat. Att slippa gråta alla timmar man gör varje dag. Nu kommer jag få annat att tänka på. ÄNTLIGEN!!

Ne nu ska jag snart mysa med mannen i mitt liv.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: My

Älskling finns här när du vill. Jag hoppas att du orkar för ni är så fina ihop och passar så utmärkt tillsammans. Fattar att det är skitjobbigt! Och vad roligt med praktiken, då får du höra av dig på onsdag och berätta om första dagen=) tror det blir jättekul. Du kommer va som en av lärarna redan första dagen så duktig som du är med småbarn.

2010-10-25 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0